Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

Аналіз праведзеных мерапрыемстваў у рамках тыдня матэматыкі і фізікі

Дата: 23 октября 2020 в 14:26, Обновлено 26 октября 2020 в 15:35
325 просмотров

   12-17 кастрычніка 2020-2021 навучальнага года ў школе праходзіў тыдзень. Не сакрэт, што ў апошнія гады цікавасць да вывучэння прадметаў матэматычнага цыклу падае. Гэта не толькі вынік недахопаў у рабоце школы і педагогаў, але, у першую чаргу, рэаліі сучаснага жыцця. У той жа час нельга забываць, што будучыня нашых выхаванцаў і ўсёй краіны залежыць ад развіцця навукі і тэхнікі. А гэта накладвае на нас, настаўнікаў дакладных навук, пэўныя абавязкі па падрыхтоўцы падмурка, на якім і будзе весціся фарміраванне спецыялістаў у розных галінах.
      Мэты:
• развіццё цікавасці да прадмета;
• пашырэнне ведаў па прадмеце;
• фарміраванне творчых здольнасцяў: лагічнага мыслення, рацыянальных спосабаў рашэння задач, кемлівасці;
• садзейнічанне выхаванню калектывізму і таварыства, культуры пачуццяў (адказнасці, гонару, абавязку).
     Задачы:
1. Прыцягнуць ўсіх навучэнцаў для арганізацыі і правядзення тыдня.
2. Правесці ў кожным класе мерапрыемствы, якія садзейнічаюць развіццю пазнавальнай дзейнасці навучэнцаў.

3.Арганізаваць самастойную і індывідуальную, калектыўную практычную дзейнасць навучэнцаў.
    Пры правядзенні прадметнага  тыдня выкарыстоўваліся разнастайныя формы працы з навучэнцамі: ; творчыя конкурсы,гульні, баі. Пазакласная праца з'яўляецца неад'емнай часткай вучэбна-выхаваўчай работы ў школе. Яна паглыбляе веды вучняў, садзейнічае развіццю іх здольнасцей, пашырае кругагляд, а таксама развівае цікавасць да вывучаемага прадмета. Дадзеныя віды пазакласнай работы, як правіла, ахопліваюць навучэнцаў, якія маюць добрыя здольнасці ў галіне дакладных дысцыплін, а, такім чынам, не дазваляюць далучыць вялікую колькасць вучняў, што можа прывесці да страты цікавасці да прадмета вучняў, якія не прымаюць удзел у мерапрыемствах. Існуюць пазакласныя мерапрыемствы, якія дазваляюць прыцягнуць вялікую колькасць навучэнцаў з рознымі здольнасцямі і інтарэсамі, такія як прадметныя тыдні. Адной з формаў пазаўрочнай працы з'яўляюцца тыдзень дакладных навук, якія валодаюць вялікім эмацыйным уздзеяннем на ўдзельнікаў.
    Тыдзень пачына
ўся з  рашэнне лагічных задач з запалкамі правяла Н.А.Бурко. У ауторак 13.10.2020 адбылася віктарына  ”Фізіка для пытлівых“правёў яё Сапяжынскі А.А. 14.10.2020 у вучняў  7 класа   адбылася інтэлектуальная гульня ”Свая гульня“. 15.10.2020 правяла Н.А.Бурко гульню ”Шчаслівы выпадак“ з навучэнцами 8 класа, а з вучнями 10 класа  матэматычны турнір. С.В.Дзюкава з вучнями 5 класа правяла гульню «Шчасливы выпадак», а ў 9 класе матэматычны турнір.

     Прадметны тыдзень быў праведзен ў тэрмін, згодна з зацверджаным графікам. Пры падрыхтоўцы мерапрыемстваў і распрацоўцы творчых заданняў ўлічваліся ўзроставыя асаблівасці дзяцей, кожнае мерапрыемства было накиравана на рэалізацыю пастаўленых мэтаў.
       Станоўчыя моманты ў правядзенні прадметна
га тыдня:
   Прадметн
ы тыдзень праводзищся з мэтай паглыблення і пашырэння ведаў, атрыманых на ўроках.  Усё гэта робіць школьную жыццё дзяцей больш цікавым, запамінальным, пашырае кругагляд і слоўнікавы запас.
Высновы:
1. Разнастаіць формы работы;
2.Пры планаванні тыдня адказным за правядзенне прыцягваць іншых настаўнікаў да распрацоўкі заданняў і правядзенні святаў, гульняў і г.д.;

Настаўнік матэматыкі                   Н.А.Бурко

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.